dimecres, 30 de desembre del 2009

RECITACIÓ

| |

LA CAPUTXETA VERMELLA.....

Tots tard o d'hora ho havíem de passar...
primer de tot, dir, que em va costar molt decidir quina seria el text per recitar.

Monòlegs, acudits, histories, poemes, prosa... al final vaig fer un conte i crec que vaig encertar!

Desprès; escollir quin tipus de conte... de por, còmics, especialitzats...
Vaig pensar...estudio Grau en Educació Primària i que millor que un conte per nens i nenes

Vaig fer una recerca de contes per nens i nenes...
- Els tres porquets
- La princesa i el cigró
- La ventafocs
- L’aneguet lleig...

Però vaig veure: La caputxeta vermella... i em vaig sentir identificada.
Vaig llegir-me el conte una desena de cops fins fer-lo meu, imaginat amb entrega, il•lusió i insistència.

Va arribar el dia... estava nerviosa però segura de mi.

Vaig començar... tot va anar be!!
I vet aquí un gos i vet aquí un gat que aquest conte s’acabat!!!

ARRIBA LA AUTOAVALUACIÓ:

Va ser un bon recurs gravar-nos mentre fèiem cada recitació per posteriorment autoavaluar-nos.

Elecció del text... crec, com he explicat abans que vaig fer una bona elecció tant en el tipus de conte, infantil en aquest cas com aprofitant les meves habilitats i saber aprofitar-les.

Crec que la expressió oral a sigut bona, potser vaig repetir molts cops alguns dels aspectes menys importants del conte.

Postura...més que postura valoro més la escenificació a l’hora de recitar el conte, per lo tant crec que a sigut adequada majoritariament en tota la recitació.

Crec que la veu va estar encertada encara que hagués pogut caracteritzar mes a cada personatge (avia, llop i caputxeta).

La mirada era expressiva, malgrat hauria d’haver observat als oients totalment i no enfocar als del centre.

La gesticulació personalment crec que va ser encertada pel tipus de conte que recitava, encara que potser massa exagerada en alguns moments.

En l’aspecte del control dels nervis crec que personalment no vaig patir, ja que afortunadament el meu caràcter i la meva experiència temes laborals estic acostumada a parlar en públic.

Per finalitzar dir que per mi va ser una bona experiència perquè mai poder saber quan haurem de recitar qualsevol tipus de text en la nostra futura tasca com a mestres.

0 comentaris:

ir arriba

Publica un comentari a l'entrada

 
 

FLORICIENTA | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top