dilluns, 7 de desembre del 2009

APRENENTATGE I TIC

| |


L'associació de cadascuna de les experiències fetes a classe amb les metàfores de l'aprenentatge amb ordinador (sessió 10).
INTRODUCCIÓ:

En aquesta pràctica l’objectiu principal era interactuar amb diferents programes destinats per a la educació interacctiva.
Programes els quals intenten imitar la situació docent- alumne – avaluació final.
Mitjançant exercicis educatius, elaboren xarxes d’autoaprenentatge i evolució en la materia en concret.


PROGRAMES UTILITZATS:

- Dictat
- Crayon Physics
- Crook
- "Zona Clic" (http://clic.xtec.cat)

METÀFORES DE L’APRENENTATGE AMB L’ORDINADOR:

Dictat:

- Realitzar un dictat, i seguidament corregir la gramàtica, sintaxis i morfologia. Com a conclusió i avaluació del exercici realitzat crec que serveix per observar les interpretacions personals d’un text escoltat en veu alta i plasmar-ho en un text escrit. També m’ha fet coneixer el meu nivell de competència lingüística catalana.

Crayon Physics:

- És un programa destinat a la pràctica de l’exercici mental; la fluidesa, agilitat etc.
Aquest exercici ens ha servit per a veure que hi ha diferents maneres de treballar el desenvolupament intel•lectual dels alumnes, d’una manera més amena.

Zona Clic:

- És un enllaç de la pàgina www.xtec.es. Aquest enllaç possibilita a l’alumne, experimentar i aprendre els mateixos continguts que podem trobar en un llibre, o en explicacions del mestre, però d’una manera més individual; utilitzant la memòria, l’escriptura, i els coneixements apresos anteriorment.

Crook:
- Per ùltim vem realitzar una simulació de direcció i orientació interactiva, mitjançant aquest programa, podem assolir diferents coneixements, com ara; aprendre i donar ordres, escollir el camí adequat i més efectiu per arribar allà on volem, tenir més destressa en programes interactius i a la vegada pedagogics.

0 comentaris:

ir arriba

Publica un comentari a l'entrada

 
 

FLORICIENTA | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top